Звернення, скарги або пропозиції
Шановні Споживачі!
Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких суперечок – це чітке та зрозуміле викладення умов співпраці на самому початку. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.
Якщо у Вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати звернення, скаргу або пропозицію, будь ласка зв'яжіться з нами за наступними номерами телефонів:
- 0 800 300 665 – безкоштовно з мобільного та стаціонарного телефону по всій території України;
- +38 044 496 60 01 – зі стаціонарних телефонів по м. Києву.
Письмові звернення можуть бути надані шляхом:
- надсилання листів на поштову адресу Товариства та/або шляхом особистої передачі при відвідуванні офісу за адресою: м. Київ, вул. Златоустівська 23А літ. "М", перший поверх та другий поверх
Електронні звернення надаються шляхом:
- надсилання звернення на електронну адресу Товариства office@ezt.org.ua;
Щоб повідомити про загрозу для електробезпеки, зверніться за номером телефону Контакт-центру оператора системи розподілу.
Перелік операторів системи розподілу.
Будь ласка ознайомтеся з Інструкцією про подання звернень/скарг/пропозицій та Процедурою розгляду звернень споживачів у ТОВ «Енерго Збут Транс».